FANDOM

Szepty Rozmowy tuż przed Finałem
Whispers talks just before the final
Sezon 1 , Odcinek Sezon 2 Odcinek 14
Premiera

Kanada.png 26.08.2016

Premiera Usa.png 27.08.2016
Premiera Poland.png 30-31.10.2016
Nagroda/y Brak
Zwycięzca/y Brak
Wyeliminowana/y Brak
Przewodnik odcinków
Poprzedni
{{{poprzedni}}}
Następny
{{{następny}}}

Mateusz dodaje wszystkich na konwersacje i ich Wita. Bartosz odpowiada więc na to dużym lajkiem. Prowadzący ,więc zaczął zadawać pytania i zapytał Jak myślą czy wygra Akashi i Makoto czy Tooru.O i Honey? Odezwał się Dawid ,że kibicuję chłopakom i ,że za to niech Kamila nie chowa do niego urazy. Potem wypowiada się Olaf ,że Emilia go nienawidzi tak jak Mateusz , Kamila jest fajna, Krystian i Marek są super podsumował więc ,że chcę aby wygrali Chłopaki. Mariusz mówi ,że kibicuję chłopom i pyta czy wgl brał w tym udział.Mateusz odpowiada ,że tak i ,że odpadł jako 17 z 19. Mariusz o tym nie wiedział ,ale napisał ,że fajnie xD. Wtedy Mateusz zaczął pisać ,że lubi Olafa teraz. Olaf pyta Teraz?. Mateusz odpowiada ,że od października. Wtedy Mariusz wysyła emotke śmiechu z łzami. I Prowadzący wysłał zdjęcie wydarzenia:W 2016 wybaczę wszystkich ,którzy mnie wkurwili. Dawid i Mariusz zaczęli się z tego śmiać. Trochę później Władysław napisał ,że Podsumowanie po 21986843673674367 latach. Odpowiedział mu na to Prowadzący ,że był ban i musiał wszystko poskładać. Władysław zapytał co my wgl robimy na Podsumowaniu. Mateusz odpowiedział ,że siedzimy i czasem zadaję wam pytania. Władysław napisał ,że ok i ,że pije kakałko. Prowadzący napisał czy się pożegnają jednak oni nic nie odpowiedzieli więc tak zakończył się odcinek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki